Interaktivni časovni trak – Učinki in doprinos

Človek, ki enkrat stopi v drugo kulturo, drug svet, na sebe in na svoje okolje pogleda od drugod, ni nikoli več isti človek, nič več se ne zdi tako gotovo, razlaga sveta ni več enopomenska … Tega sta se zavedala in to tudi izjemno cenila Erazem Rotterdamski in Davorin Jenko. Erazem, humanist in »večni popotnik ter evropski študent«, po katerem naj bi nosil ime Erasmus+ program, in Davorin, skladatelj, ki se je študijsko in službeno selil s Cerkelj na Gorenjskem do Trsta in Dunaja in Prage do Beograda … Evropa je bila že v njunem času velika za odprte ljudi in čeprav neizmerljivo je to gotovo največ, kar je Erasmus+ prinesel na našo šolo in v naše, dokaj zaprto okolje; oba omenjena gospoda sta bila aktivna, ustvarjalna moderna in prvi projekt je tudi pri nas spodbudil skupino učiteljev, da te vrednote prenesemo na učne pristope.

Pripravili smo spletni zavihek Nove oblike poučevanja, ki nam in javnosti služi kot vir spletnih aplikacij in interaktivnih didaktičnih gradiv. Še vedno se dopolnjuje, v času šolanja na daljavo je aktualen še toliko bolj. Predstavitve primerov dobrih praks so nekaterim sodelavcem omogočile nadaljnje mednarodno sodelovanje (npr. Science on stage, eTwinning).

Izdelali smo animirano računalniško igro Z Jenkom na pot, ki združuje inovativne učne pristope. Gre za vrsto gradiva, ki jih v našem prostoru manjka. Čeprav tehnološko še vedno ni dovršeno po naših željah, služi kot učni pripomoček in kot zanimiva predstavitev skladateljevega življenja. Erasmus+ je strokovno in finančno omogočil uresničitev ideje, za katero na nacionalni ravni ni bilo ne posluha ne znanja. Z javnimi predstavitvami se je idejnemu avtorju odprlo sodelovanje pri pripravi interaktivnih učnih gradiv za Mladinsko knjigo in Zavod za šolstvo.

Majhen Erasmus+ aktiv na šoli je zrastel: učiteljem 3. triade so se pridružili predstavniki vrtca, 1. in 2. triade, povečalo se je sodelovanje na jezikovnem, računalniškem in organizacijskem nivoju, uspešno smo sodelovali še pri treh Erasmus+ projektih, si osnovali strokovno mrežo in povečali željo po nadaljnjem evropskem sodelovanju.

Če za konec parafraziram Erazma: vzgajamo pasivne Evropejce, ki pravijo: »Jaz sem Evropejec, toda celotno delo moje evropskosti opravijo institucije.« Mi želimo biti aktivnejši in ta projekt je bil v tem smislu za celo organizacijo vsekakor Erasmus s plusom.

Nove oblike poučevanja: https://padlet.com/bostjan_kernc/ofcwpf8601qa

Računalniška igra Z Jenkom na pot : http://www2.arnes.si/~bmohor3/Djenko_Unity/

(Visited 46 times, 1 visits today)