Izboljšati računalniško pismenost učiteljev in učencev ter povečati aktivno vlogo učencev v učnem procesu.
V izboljšanju računalniške pismenosti učiteljev in učencev vidimo pot do izboljšanja učnega in vzgojnega delovanja organizacije. Želimo si več znanja o aktivnih učnih metodah, radi bi več projektnega in izkustvenega učenja.
Želimo si, da bi učenci postali aktivnejši pri šolskem delu, zato bomo več pouka organizirali projektno, kjer bodo učenci prevzeli aktivno vlogo. Pogosto se pri tem sklicujemo, da nas omejuje zakonodaja, a nekateri primeri iz tujine nam dokazujejo, da je to izvedljivo in tudi učinkovito.
Zaradi dela na daljavo več pozornosti namenjamo računalniški pismenosti, zato načrtujemo evalvacijo in izboljšanje že v letu 2021/22, načrt računalniškega opismenjevanja pa na podlagi evalvacije in novih izkušenj postavili do 2023. V načrt strokovnih aktivov za 2021/22 bomo dodali medsebojne hospitacije, s katerimi bomo trajno merili in vrednotili primere aktivnih učnih oblik in projektnega učenja. Uvajanje tega bomo nadgrajevali (vsaj) skozi celotno trajanje projekta.